Układ biura

To na jaki układ pomieszczeń zdecydujemy się w naszym nowym biurowcu zależy od charakteru działalności jaką prowadzimy. W typowym projekcie drzwi wejściowe kierują nas do sekretariatu, z którego możemy przejść do poszczególnych pomieszczeń. Prezes, dyrektorzy i kierownicy powinni mieć zapewnione oddzielne pokoje – co zwiększa ich motywacja do pracy, która jest wtedy po prostu przyjemniejsza. Inni pracownicy mogą dzielić pokoje, ale nie zaleca się by w jednym pomieszczeniu pracowało więcej niż 3 osoby. Należy pamiętać także o zapewnieniu miejsca na… składzik, czyli miejsce, w którym będziemy przechowywali papier, tonery, środki czystości itp.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: